Ik wil graag acteren op een toneelschool in engeland, zijn er daar dan ook toneelscholen waar je na je middelbare school heen kan?

Ik zit nu op een middelbare school in nederland en ik doe VWO maar ik wil graag later in engeland gaan studeren met iets van acteren, op een toneelschool of op een gewone school met drama lessen. Maar zijn die scholen er ook??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Ja hoor: er is een toneelschool in Londen.
Er hebben daar meer bekende Nederlanders opgezeten, waaronde Arthur Japin.
Of je er na de Middelbare school heen kunt, dat weet ik niet maar ik verwacht van wel.

http://nl.wikipedia.org/wiki/London_Academy_of_Music_and_Dramatic_Art