Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer uitbetaling inkomstenbelasting 2009?

Ik heb vorige maand een brief gekregen met verzoek alsnog aangifte te doen over 2009. Nu heb ik vorige week de beschikking gekregen met dagtekening 20 mei. Geldt er nu ook dat ik de uitbetaling kan verwachten +- 5 dagen na dagtekening of gaat dat nu niet op omdat het de aangifte over 2009 is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ongeveer 3 maanden na je aangiften als het eerder is heb je geluk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de aanslag is toch al ontvangen?
Via site Belastingdienst:

Hebt u een beschikking of aanslag (brief) ontvangen waarin staat dat u geld terugkrijgt? Als uw bankrekeningnummer bij ons bekend is, dan storten wij het geld binnen 10 werkdagen na de dagtekening van de aanslag of beschikking op uw bankrekening. Als uw bankrekeningnummer niet bij ons bekend is, ontvangt u binnen 10 werkdagen na de dagtekening van de aanslag of beschikking een formulier waarmee u uw bankrekeningnummer aan ons kunt opgeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een voorlopige aanslag of aanslag hebt gehad, staat het geld snel op je rekening.
Soms zelfs voordat je de aanslag binnen hebt.
Als het een voorlopige aanslag is, houd dan rekening met de mogelijkheid dat n.a.v. de dan nog niet plaats gehad hebbende controle, je het geld kan moeten terugbetalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding