Wat is bizznizz bij ING?

Ik begrijp niet wat bizznizz nou eigenlijk is.

wat zijn bijvoorbeeld de voor en nadelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bizznizz is een programma van ING dat ze hebben gekoppeld aan hun Jongerenrekening. Via een eigen rekening voor jongeren wil ING ze zelfstandig met geld leren omgaan. Bizznizz is bedoelt om kinderen enthousiast te maken door ze zelf geld te laten verdien. Doordat ze hiervoor moeten werken zouden ze eerder de waarde van geld inzien.

Voor jongeren tussen de 11.5 en 17.5 jaar met een eigen club. De Club is bereikbaar via de Bizznizz site via http://bizznizz.ing.nl.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt bizznizz dus gebruiken als je het leuk vindt om je eigen zaakje op te zetten. Misschien ben je wel heel goed met computers en help je mensen in de buurt, die je daar voor willen betalen. Dan heb je dus je eigen bedrijfje en ben je in bizznizz.

Bizznizz is dus eigenlijk een soort extra dat je krijgt als je bij ING een rekening opent. Een soort lokkertje met ook leuke zaken. Zie hieronder. Bij ander banken krijg je weer andere zaken cadeau. Het is maar waar je zelf graag een rekening wilt en wat je leuk vindt om te krijgen.

Vraag een Jongerenrekening aan met:
- je eigen betaalpasje dat je zelf ontwerpt;
- je persoonlijke Bizznizz-pagina;
- je eigen Bizznizz;
- je persoonlijke rekeningnummer dat je ook houdt na je 18de.

Naast deze cadeaus zou je ook kunnen kijken waar je de meeste rente krijgt op je rekening en waar je de minsten kosten betaalt. Dat levert wellicht meer op dan de cadeaus bij een rekening.