Hoe ontloop ik de belasting op mijn inkomen?

hoe ontloop ik inkomensbelasting als mijn werk gewoon legaal is.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

kan wel, maar waarschijnlijk verdien je niet genoeg om de structurering rendabel te laten zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alsnog moet je dat aantonen dus het kan niet

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een ieder betaald inkomsten belasting om dat dit al verrekend wordt met het salaris.Je kunt wel aftrekposten opvoeren,die misschien dermate zijn,dat je de betaalde belasting terug kunt vorderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stop met werken. Weiger een uitkering.
Inkomen 0, belasting 0.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Doe vrijwilligers werk en zorg dat je gift - let wel; GIFT - daarvoor onder de € 1.500,- zit en je hoeft er geen belasting over te betalen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jezelf aanmelden voor spaarloon, je kan dan 51.08 belastingvrij loon per maand ontvangen met een vertraging van vier jaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tenzij je aftrekposten hebt kan je het niet (helemaal) ontlopen zonder ook te stoppen met je werk. Dat zou ook niet kloppen - elke Nederlander betaalt belasting, zodat er voorzieningen geregeld kunnen worden, ook voor jou. De belasting is gewoon nodig, om bv te zorgen dat er geen gaten in de wegen vallen waarover jij naar de plaats van bestemming moet, etc...