Hoe kan ik een creditcard aanvragen?

Ik wou gisteren een creditcard aanvragen zodat ik een digitale bestelling kan doen op Vitaminebus.nl, dit is een website waar je op een elektronische manier fruit kan bestellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Heb je een goedbetaalde baan met een contract? Zover ik het weet kan het alleen als je bepaalde hoogte inkomen hebt per jaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap de vraag niet helemaal, maar een creditcard vraag je meestal aan via je bank. voor elektronisch betalen op het internet kun je ook PayPal gebruiken. dan maak je een account aan met al je gegevens en die schrijft dan geld af van je bankrekening. ook iDeal is een optie die veel winkeliers aanbieden, dan betaal je eigenlijk via telebanken. wie weet heeft Vitaminebus dat ook wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een creditcard aan te vragen moet je op gesprek komen bij je eigen bank, daar gaan ze dan kijken of je voor een creditcard in aanmerking kom. Vaak moet je een bepaald inkomen hebben of hoog bedrag op je rekening hebben staan. Dit is omdat je met een creditcard tot een bepaald limiet kunt gebruiken zonder dat het direct van je rekening word afgehaald. Het zou dus zomaar kunnen dat je zwaar in het rood komt te staan als je niet genoeg geld op je rekening heb, om dat te voorkomen moet je dus een bepaald inkomen hebben of een hoog bedrag op je rekening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op vitaminebus.nl staat het volgende bij Vraag en Antwoord:

Vraag:
Hoe betaal ik en hoe weet ik hoeveel ik nog moet betalen?
Antwoord:
U maakt bij voorkeur eens per vier weken het verschuldigde bedrag over op het
rekening nummer wat in uw welkomst brief is vermeld. Dit is de brief die u heeft
ontvangen bij de allereerste levering door VitamineBus.
Wanneer u niet meer precies weet hoeveel leveringen u nog moet betalen kunt u
via ons contactformulier een overzicht aanvragen desgewenst gespecificeerd.

Dus ik snap je vraag niet zo goed. Het zou kunnen zijn dat je een eerste levering wel meteen moet betalen. Dan zou je ook kunnen vragen of je ook vooraf kunt betalen, dus dat ze gaan leveren op het moment dat jouw betaling binnen is. Om nou alleen voor vitaminebus.nl een creditcard aan te gaan vragen......
Als je vaker van een creditcard gebruik wilt maken, dan moet je er inderdaad voor naar je bank gaan. Een creditcard kan handig zijn bij betalen in het buitenland. Maar tegenwoordig gaan de meeste betalingen bij internetwinkels via IDeal. Daar moet je voor kunnen internetbankieren en dat is vrij eenvoudig te regelen bij je bank.