Kan je baas onbeperkt mails sturen ivm extra druk leggen en een soort van chantage toepassen. Intimederen eigenlijk

Weet jij het antwoord?

/2500

Bedoel je of je baas niet meer dan een bepaald aantal mails naar je zou mogen sturen? Natuurlijk niet! Dat zou wat zijn, zou hij dan ook maar een bepaald maximum aantal woorden tegen je mogen zeggen op een dag? Zonder verdere uitleg kunnen wij niet beoordelen of dat dan 'extra druk', 'chantage' of 'intimideren' zou zijn. Jij hebt met je baas een afspraak om bepaald werk te doen voor een bepaalde prijs. Dat betekent dat je baas moet betalen, en jij moet werken. En daar kunnen een hoop e-mails aan te pas komen.

Je stelt wel drie vragen over je werk. Alsof wij dan maar weten wat bediende pc 218 is. Dat weten wij niet. Ik weet wel dat als het met een bedrijf moeilijk gaat, dat men jou dan kan ontslaan. Reorganisatie-ontslag heet dat dan en dat is niet zo moeilijk. Ik zou mij dus maar eens goed beraden op wat je wilt: dit werk, met de veranderingen of geen werk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100