Gecombineerde abonnementen voor internet, televisie en bellen, wie raadt wat aan?

Tegenwoordig worden er veel gecombineerde aanbiedingen gedaan, die vaak goedkoper lijken dan de (som van) de losse abonnementen die ik nu heb.
Maar ik vind vooral kwaliteit van belang (snel internet, ruim zenderaanbod...). Wie heeft tips en (liefst) ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Ik heb nu al jaren een gecombineerd abonnement bevalt prima. Ziggo en UPC zijn uitstekende aanbieders van deze abonnementen
ronron1212
13 jaar geleden
Ik heb er geen goede ervaring mee. Ziggo niet UPC ook niet. Als er storing is, en dat hebben ze frequent dan stop alles. Ik heb nu alles los en dat gaat prima.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ps ik woon in het noorden

Toegevoegd na 1 minuut:
Ps ik woon in het noorden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ziggo alles in 1 extra abonnee en ben zeer tevreden! Zorg wel voor een goede binnenhuis bekabeling (kabelkeur logo is altijd goed!) de kabel haalt het beste eruit, dat blijkt uit onderzoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een stuk goedkoper dan alles los... maar... als er een technisch probleem is, zit je zonder alles. Hopelijk heb je dan nog een spelcomputer of een kast vol boeken om de tijd door te komen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet zo te zeggen welk pakket voor jou het beste is aangezien dit afhankelijk is van je wensen. Kijk waar je allemaal op moet letten even op de site hieronder. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het bij jouw in de buurt beschikbaar is XMSnet alles overglasvezel en alles in 1 (tv digitaal internet telefoon en rafio) voor 50eu p/m nooit problemen en goeie up/download van 50 Mb

vele malen beter dan kpn ziggo upc enz.
van andere heb ik vernomen dat Alice.nl het ook goed doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is moeilijk een advies te geven als je situatie en wensen niet kent, maar persoonlijk raad ik Online aan. Goedkoop, geen problemen. Ik heb zelf los tv van Digitenne erbij, maar datzelfde kun je bij Online ook krijgen, voor dezelfde lage prijs. Een heel ruim zenderaanbod hebben Online en Digitenne niet, maar het is maar wat je ruim noemt en welke zenders je wilt kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nu 4 of 5 jaar tele2. in het begin veel problemen, en als internet er uit ligt heb je ook geen tv en vaste telefoon meer.
maar na de eerste maanden nooit meer klachten gehad werkte prima en snel internet.

na de verhuizing moet ik verplicht glasvezel. Er ligt namelijk geen koperdraad. Zelfde problemen: regelmatig ligt de verbinding eruit, en dan blijkt dat je film die je opgenomen hebt van tv halverwege gestopt te zijn, of je bent telefonisch niet bereikbaar. Als we het modem even resetten doet ie het wel weer. Ik ga er van uit dat dat kinderziektes zijn die snel verdwijnen.

nog iets: als je digitale tv hebt, heb je voor elke tv een aparte decoder nodig. Bij tele2 hebben we voor 70 euro een tweede decoder gekocht voor boven. via coax konden we zonder aparte decoder ook ene tv of videorecorder extra aansluiten, maar die kreeg dan alleen dezelfde zender als de hoofdtv. Dan kan je alleen de zender opnemen die je al zit te kijken.

Bij glasvezel moeten we PER TV een switch kopen van in de tachtig euro, en 6,95 abonnement per tv per maand extra. Met twee pubers in huis een te grote investering. De buren hebben digitenne erbij genomen, maar betalen dus in feite dubbel voor de tv. Wij zoeken nog een oplossing om een scartkabel over te zetten naar coax. Ook de harde schijf recorder is nu waardeloos geworden

Toegevoegd na 1 minuut:
oja, bij tele2 betaal ik 45 euro per maand, vaste telefoon kost 5 cent starttarief per gesprek, verder betaal je natuurlijk wel voor buitenland en mobiel
glasvezel komt op 55 euro per maand, maar belooft veel sneller internet