Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

E-bike is gestolen, verzekering wil ketting en sleutels hebben maar de ketting is ook weg. Hoe los ik dat op?

Mijn e-bike is gestolen stond aan een een fiets rek met een dikke ketting nu wil de verzekering de ketting met sleutels van de ketting plus de sleutels die ik heb maar de ketting lag niet op de plaats waar mijn fiets stond dus ik heb geen ketting wat als de verzekering niet uit betaald door de ontvreemde ketting

een jaar geleden
1.6K
ronron1212
een jaar geleden
Je hebt de sleutels van de fiets 2 stuks en 2 keer die van de ketting
Gebruikersmarge
een jaar geleden
Dat lijkt me inderdaad sterk dat zoiets het bewijs en doorslaggevend is voor een besluit. Vaak ligt een afgebroken onderdeel van een gestolen object niet op de exacte plaats. En vaak nemen ze fiets en slot in 1.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je meldt de verzekeraar dat zowel je e-bike als je ketting waaraan de fiets vast stond gestolen zijn, en levert alle sleutels in bij de verzekeraar. ("wat als" vragen lossen niet zoveel op, probeer dit nou gewoon eerst, ALS de verzekeraar niet uitkeert bij dit verhaal, dan kun je alsnog kijken waar je hulp kunt krijgen....)
(Lees meer...)
een jaar geleden
Als de ketting en sleutels van je e-bike gestolen zijn, is het belangrijk om de verzekering te contacteren. Je kunt de verzekering vragen om een bewijs van de diefstal, zoals een politierapport. Als je dit hebt, kun je de verzekering vragen om een vervangende sleutel te verstrekken.
(Lees meer...)
9 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding