mijn dochter krijgt in januari een beugel ik moet overstappen op een andere zorgverzekering wie weet een zorgverzekering die dat vergoed voor 2500 ?

belangrijk is dat het voor 100 procent is en tot 2500 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat je ook doet: let er wel op dat verzekeraars eisen mogen stellen als jij een aanvullende verzekering opvraagt. Het kan zo zijn (bijvoorbeeld bij mijn verzekeraar CZ) dat ze voordat je geaccepteerd wordt bij zo'n 100% pakket, dat je een verklaring van de tandarts moet overleggen dat je gebit nu in goede staat is. Omdat jij (en jouw tandarts) nu al weet dat jouw dochter in januari zorg nodig heeft, lijkt me dat je zo'n verklaring niet zonder meer zal krijgen.

Houd er dus rekening mee dat het niet gaat werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

cz vergoed dat want wij hebben ook een zoon die een beugel heeft en dat wordt allemaal vergoedt.Je moet wel een aanvullende tandverzekering nemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Orthodontie (gebitsregulatie) D.8.1. en
D.8.5.
Voor verzekerden tot 22 jaar
- vergoeding bij het begin van deze verzekering maximaal € 1.000,-
- jaarlijkse groeivergoeding per 1 januari € 500,-
- aantal jaren dat de vergoeding groeit 3 jaar
- maximaal te bereiken vergoeding € 2.500,-
Voor verzekerden vanaf 22 jaar 80% tot maximaal € 345,- in de
totale looptijd van uw verzekering

dit zit bij de verzekering gezinnen.

Toegevoegd na 3 minuten:
bij aanvullende verzekering gezinnen bedoel ik dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je in november polissen gaan vergelijken, want elke verzekeraar maakt elk jaar nieuwe pakketten met andere vergoedingen.
Meestal kun je dan ook talloze sites vinden waar je kunt vergelijken.