Wat zijn de gevolgen wanneer ik mijn folderwijk niet doe, en ze komen erachter?

Stel dat ik mijn folders in een papiercontainer zou gooien.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nou ik ga je niet op je plek zetten. Ik heb zelf vroeger ook folders gedumpt (neem aan reclame?) Er zijn twee manieren: - Er staat een code op die reepjes plastic die de folders tot een pakket vormen - Ze hebben in elke folderwijk contactpersonen die checken of ze de folders wel krijgen. Krijgen ze deze niet dan bellen ze naar je werkgever Ik heb er toendertijd een taakstraf van 12 uur en een dikke boete voor gehad. Ik raad het je af :P en ja ontslagen natuurlijk Toegevoegd na 2 minuten: boete is bekeuring omdat ik ze in een vijver had gedumpt taakstraf ook

ligt aan het contract. ontslag is vrijwel zeker (voor jou 10 anderen die het wel willen doen). het kan zijn dat je die kosten moet terugbetalen als dit in je contract staat. een andere mogelijkheid is een boete. een beter idee is om de wijk te gaan onderverhuren aan iemand die het wel wil. stel dat je 5 euro krijgt, zoek dan iemand die het voor 4 wil doen, heb jij een euro zonder dat je iets hoeft te doen (deze persoon moet dan wel de folders echt bezorgen, dus iemand die je hierin vertrouwd).

Als je de afgesproken tegenprestatie, folders bezorgen, niet levert voor het geld dat je opstrijkt dan pleeg je fraude en dat is strafbaar.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100