mijn profielkeuze doen voor 4havo is ng moeilijk??

ik moet aan het einde van het jaar mijn keuze maken . ik wou zelf graag ng omdat bioloog me erg intereseert. mensen zeggen dat het een erg moeilijk profiel is,zel vind ik het moet je liggen. en gaat het vak tekenen erg over geschiedenis??

Weet jij het antwoord?

/2500

kiezen wat je zelf wilt. niet wat anderen zeggen wat je moet doen. probeer anders eerst op een rijtje te zetten wat je absoluut NIET wilt, en kijk daarna wat er over blijft. succes!

Je kunt beter een profiel kiezen met vakken waar je goed in bent. Dan weet je dat je je diploma kunt halen en heb je er ook meer lol in n motivatie voor dan geworstel met vaken die je niet liggen. Na je diploma kun je altijd elders nog een bijscholing doen of een aanvullingsjaar. Maar dan heb je alvast je diploma. E wie weet kom je er inmiddels achter dat je ook andere beroepen leuk vindt.

Kiezen wat je leuk vindt, als het je boeit is het meteen een stuk makkelijker! Geschiedenis is echt puur geschiedenis, wel leuk vind ik (zit in havo 5)

Ja het is moeilijk en tekenen is fulltime-time geschiedenis

biologie is het moeilijkste vak zeggen leraren vaak. dit zit wel in je profiel maar ik wil het ook kiezen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100