Welke zorgverzekeraar is nu werkelijk het voordeligste?

Ik weet dat het uiteraard af hangt van welke pakketten je kiest maar als ik zo rond kijk scheelt het allemaal niet zo veel. Ik kan geen gebruik maken van een collectiviteitskorting.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
via die gratis krant Metro kun je zo collectiviteit aanvragen. Als je lid word van die Metro Club (gratis).

Het beste antwoord

Het voordeligst is niet (alleen) die verzekeraar die het goedkoopst is, maar de verzekeraar die je het meeste waar voor je geld biedt.
Bedenk goed dat je op de premie een paar euro per maan kan besparen maar dat je als er echt iets aan de hand is, met een iets duurdere met een betere dekking echt een paar duizend euro kan besparen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar voor je geld heb je pas als je het nodig hebt.
Zo lang je gezond bent is de goedkoopste verzekering al duur genoeg.

Andere antwoorden (3)

Je kunt sneller gebruik maken van collectiviteitskorting als je denkt. Ik ben bijvoorbeeld lid van een thuiszorgorganisatie, en krijg via hen collectiviteitskorting. Ik mijn dagblad kwam al met een aanbieding voor collectiviteitskorting bij een verzekeraar.

De voordeligste is moeilijk omdat niet iedereen hetzelfde pakket biedt, en wat wil je verzekerd hebben. Independer.nl geeft een goed overzicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een Makropas hebt of lid bent van de postcodeloterij kun je al collectiviteitskorting krijgen.

Verder moet je bij iedere verzekeraar op de lijst met 'collectiviteiten' kijken, want er staat altijd wel iets bij waar je lid van bent.

Heb je helemaal niets, dan kun je je altijd aanmelden bij United Consumers. Zij bieden heel veel kortingen op verzekeringen, tanken, telefoon, energie enz.

Als je een verzekering bij Unive hebt lopen, krijg je ook korting op je ziektekostenverzekering.

Kijk ook even bij Agis, persoonlijk vind ik dit een goede en goedkope verzekeraar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens of je via je bank, ANWB, omroep, werk, hobby o.i.d. collectiviteitskorting kunt krijgen.

Bij PMA is een goedkope zorgverzekering, basis ongeveer 92 euro.