Ik heb vandaag gesolliciteerd maar ik heb een proeftijd. Dus vragen ze om een kopie van bsn nummer?? maar weet niet wat dat is hebbe jullie voorbeeld?

Als jullie een voorbeeld van de google vinden afbeeldingen willen jullie het link dan ff verzenden. K moet het donderdag al brengen dus woensdag moet het klaar zijn. Ze vroegen om me bsn nummer kopie ervan ? Maar weet niet wat dat is

Toegevoegd na 16 uur:
Deze vraag heeft mijn zus gesteld, ik ben pas 12, al zou ik willen werken het mag en kan toch niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat is je burger service nummer (het oude sofinummer). Toegevoegd na 1 minuut: vraag het even op bij de belastingdienst

Ook vroeger bekend als SoFi nummer. Je hebt er een gehad vanaf je twaalfde als het goed is. Ik vind het trouwens wel eigenaardig dat je je bsn nummer moet geven voor een proeftijd. Normaal moet je die altijd geven ongeacht de aard van de arbeidsovereenkomst. http://nl.wikipedia.org/wiki/Burgerservicenummer

Het burgersofinummer heeft niets met een proeftijd te maken de werkgever moet een kopie van je paspoort of ander legitimatie bewijs hebben. Dit is een wettelijke verplichting

Dat nummer staat ook op een rijbewijs. Aan de andere kant dan waar de foto zit. Dus ook bij een AM rijbewijs. Je kunt ook de belastingdienst bellen als je geen legitimatie bewijs hebt waar dat op staat. Kan als je legitimatie een buitenlands paspoort is. Per slot geeft de belastingdienst aan iedere inwoner van nederland een bsn nummer.

Het burgerservicenummer staat op je paspoort, rijbewijs of id-kaart. Door een kopie van deze kaart te maken, krijgt je werkgever het bsn nummer. Eenvoudig dus: kopie maken en klaar. Of je nu een proeftijd hebt of niet, je zult altijd een kopie van je legitimatie moeten geven aan je nieuwe werkgever.

Iedereen heeft een idkaart, jij ook. Daar staat je Burgerservicenummer op. De werkgever heeft dat ook nodig voor de belasting.

Het bsn-nummer of "burger service nummer" is de uniciteit die je hebt als burger. Zo kunnen er 2 Jan klaassen's voorkomen in Nederland, maar ze kunnen niet hetzelfde bsn hebben. Het nummer is achterop je id-kaart te vinden, je rijbewijs of op je paspoort. Het nummer bestaat uit 9 cijfers. Niet zeker weten? Zorg gewoon dat je op het moment een identiteitsbewijs bij je hebt.

In het rondje staat het BSN nummer..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100