Wat zijn de voordelen als ik een levensverzekering op vroege leeftijd afsluit i.p.v oude leeftijd?

een jaar geleden
1.8K
erotisi
een jaar geleden
Dan is de jaarlijkse premie lager.

Antwoorden (1)

Dat nabestaande waaraan uitgekeerd wordt financieel het iets beter hebben. Veel mensen sluiten het af bij een hypotheek dat als je komt te overlijden dat je partner nog in het huis kan blijven doordat er een bijdrage is nu. Ook op jonge leeftijd kun je sterven. Ziektes, ongelukken en misdrijven zijn hier voorbeelden van.
een jaar geleden