welke zorgverzekeringen zijn het goedkoopst?

ik heb wel eens van kennissen gehoord dat ze een verzekering hebben die goedkoper is dan hun zorgtoeslag en ze er dus geld aan overhouden en die aan andere dingen kunnen uitgeven. Hoe kan dit? Mijn zorgverzekering kost meer dan 100 euro en ik kan maar 78 krijgen, het maximale. Die kennissen spreek ik niet meer dus kan ik ze het ook niet meer vragen, ze zijn rond de 18j btw.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Reclame maken is hier niet toegestaan maar de kosten kunnen naar beneden tot veel minder dan eur 100.- per maand
als je:
@ alleen een basisverzekering neemt
@ waarbij je kiest voor de variant waarbij alle contacten met de verzekeraar digitaal verlopen
@ een hoog eigen risico neemt
@ kiest voor automatische incasso
@ het jaarbedrag ineens betaalt

Toegevoegd na 3 minuten:
Aldus kun je onder de eur 70.-/maand uitkomen, ook in 2016.
Computoon
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
LET OP:
Je hebt dan een hoog eigen risico (in 2015 860 euro). Als je om de één of andere reden iets krijgt (denk ook aan bv verkeersongeluk) dan MOET je dus zelf die 860 euro ophoesten.
Het is daarom verstandig om (als je kiest voor hoog eigen risico) dat bedrag van 860 euro eerst zelf apart te zette, zodat je niet in de problemen komt zodra je ziek wordt of een ongeluk krijgt.
Computoon
8 jaar geleden
Ok... www.cz direct.nl
Computoon
8 jaar geleden
Www.anderzorg.nl (Let wel: die lage premies gelden alleen bij hoge eigen risico''s. En daar zit een risico aan. Zie reactie hierboven.)
Computoon
8 jaar geleden
Nog een, ook onder de eur 70.- per maand (2015) bij hoogste eigen risico en alleen basisverzekering: www.ditzo.nl
Computoon
8 jaar geleden
Www.bewuzt.nl komt precies op eur 70.-/maand dit jaar, bij het hoogste eigen risico. Voldoende :-; ?