Hoe wordt het eigen risico berekend ?

Ik wist de vraag niet helemaal goed te stellen maar ik zal uitleggen wat ik bedoel.

Ik heb dit jaar mijn verstandskiezen aan 1 kant laten trekken en de andere kant moet nog gebeuren.
Dit kostte mij mijn volledige eigen risico.

Als ik dit jaar nog mijn andere kiezen laat trekken is dit natuurlijk gratis aangezien ik mijn eigen risico al kwijt ben.

Maar! Mijn collega vertelde mij dat als ik mijn kiezen dit jaar laat trekken en ik volgend jaar pas de rekening krijg , ik dus weer opnieuw mijn eigen risico moet betalen over 2015 dus.

Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, allen als het helemaal aan het einde van het jaar zou zijn, misschien wel. Omdat de facturering dan pas in het nieuwe jaar plaats vindt.