Wordt oorstandcorrectie vergoed door een zorgverzekering als je daar psychisch last van ondervindt en bij bijv bij de GGZ zit? Iemand enig idee?! Gr

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel hierover je zorgverzekeraar. De verschillen per verzekeraar zijn te groot om dat een antwoord op te kunnen geven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor u reactie, ga ik zeker doen

Antwoorden (1)

Verzekeraars hebben meestal als eis dat je er aantoonbaar lichamelijke klachten van moet hebben. Dan ligt het vervolgens nog aan je leeftijd en welke zorgpakket je hebt.

Toegevoegd na 3 uur:
Bron toegevoegd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lichamelijke klachten wanneer je oren niet in de gewenste positie staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jep, heb ik ook niet zelf bedacht. Heb verschillende verzekeringen gehad en die hebben dit in de polisvoorwaarden staan, heb me altijd afgevraagd wat die lichamelijk klachten dan precies inhouden.... http://www.zilverenkruis.nl/consumenten/vergoedingen/Pages/oorstandcorrectie.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie het idd in je bron staan.. Raar zeg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik vind het ook heel raar