Kan ik mijn Kapitaalverzekering bij Reaal stopzetten

Op aanraden van de DSB bank heb ik een kapitaalverzekering afgesloten bij Reaal moet nog 17 jaar betalen dan ben ik 72 jaar en er zit geen overlijdingsverzekering bij.Nu heb ik de resultaten ontvangen van Reaal en ik lijdt flink verlies door de hoge kosten die zij rekenen.
Kan ik deze verzekering afkopen en premievrij maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik had zelf ook 2 woekerpolissen. Ik ben ook gaan rekenen en gekeken, wat leg ik per jaar in en wat hou ik er aan over. Nou, ik ben ook geschrokken wat ik dus niet overhou. ik heb alles afgekocht. Ook met de nodige verlies, natuurlijk. Want ze rekenen gewoon weer administratiekosten en wie weet wat nog meer. ik hoop dat je wat aan mijn antwoordt hebt. Ik denk zelf dat je ze kan afkopen, want dat heb ik ook gedaan.