Geld van de belastingdienst ontvangen waar ik geen recht op had, wat moet ik doen?

Hoi,
Ik heb bepaalde toeslagen gekregen van de belastingdienst waar ik geen recht op heb. Dit "foutje" is gekomen door dat het tijdens de verhuizing niet goed is gegaan met het inschrijven van mijn partner waardoor ik dus een maand lang als alleenstaande moeder stond geregistreerd. Mijn partner staat nu officieel op papier sinds februari 2019 bij mij ingeschreven terwijl wij sinds januari 2019 al samen wonen.

Nu wil ik de belastingdienst bellen maar hebben ze problemen met hun provider waardoor ze telefonisch niet bereikbaar zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik nu het beste doen? Het gaat om best veel geld en ik wil straks geen dikke rekening ontvangen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan bij de belastingdienst site inloggen om dat soort zaken te regelen of stop te zetten.

De BelastingTelefoon is inderdaad op dit moment niet bereikbaar. Maar als je ze belt als ze weer bereikbaar zijn en uitlegt waarom je niet eerder kon bellen, zal dat geen probleem zijn. Als je echt graag direct wilt reageren, zou je een bericht kunnen sturen naar jouw belastingkantoor. Voor adres, zie: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/contact/content/hulpmiddel-adressen-belastingkantoren-douanekantoren

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100