Waar halen studenten het geld vandaan om op vakanties te gaan ?

alle studenten die ik ken , mijn leerlingen ,buuren en collega's die allemaal studeren gaan steeds op verre reizen en vakanties, ik vraag me af waar ze het geld vandaan toveren, het lijkt wel alsof ik de enige armoedige persoon ben die alleen maar genoeg over heeft om te leven. ik kan me voorstellen dat een bijbaan niet genoeg is om van te leven en ook op vakantie van te gaan. ik ben gewoon nieuwsgierig want blijkbaar doe ik iets verkeerd :)

12 maanden geleden
in: Sparen
2K
Vortexxx
12 maanden geleden
Werken / Sparen / Lieve Familie & Vrienden / Rijke Vriend?
Pieterke
12 maanden geleden
Lening? (deel van) Vakantiegeld?
tinus1969
12 maanden geleden
Rijke ouders, bijbaan, en studielening. Vaak in combinatie.
Ritsuka
12 maanden geleden
Vriend van mij had maximale stufi genomen om van op vakantie te gaan
Ozewiezewozewiezewallakristallix
12 maanden geleden
Goedkoop backpacken en/of werken in het land van bestemming
Antoni
12 maanden geleden
Wie het een beetje handig aanpakt, kan zo goed als gratis op vakantie, bijvoorbeeld door woningruil tijdens de vakantie.
Anna95
12 maanden geleden
bedankt voor de tips

Antwoorden (1)

Studenten krijgen vaak korting. Uitjes in het buitenland rekenen meestal een gereduceerde toegangsprijs voor studenten/jongeren. Ook interrailen is voor jongeren onder de 25 jaar goedkoper. Dat kan best wat schelen.
12 maanden geleden