Moet je een studielening perse uitgeven aan je studie?

Of kan je ook bijvoorbeeld een nieuwe telefoon halen omdat je als student er geen geld voor hebt op dit moment. Ik doe MBO

4 jaar geleden
in: Lenen
1.9K

Antwoorden (1)

Het maakt niet uit welk geld je waarvoor gebruikt, als aan het einde van het liedje maar alles betaald is. Als je sponsoren hebt, of een bijbaantje, dan mag je daar ook je studie mee financieren.