Www.Geldvoorelkaar.nl Betrouwbaar?

Is www.geldvoorelkaar.nlbetrouwbaar en wie heeft hiermee ervaringen ? Betalen ze elke maand op tijd en duurt het lang voor een project gestart wordt ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Beleggen
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Typ de naam van de site in op google en voeg een aantal woorden toe zoals: recensies, scam. Als daar niks opduikt vertrouw ik het meestal wel. Als ze niet te vertrouwen zijn zullen er genoeg slechte recensies verschijnen. (Of tienallen positieve recensies boven de negatieve, waarschijnlijk geschreven door de web eigenaar om de negatieve recensies te verdoezelen.) Wees niet te naïef. Genoeg van zulke scam acties!

Het beste antwoord

Geld voor Elkaar is zeker betrouwbaar.

Ik ben zelf daar ook actief als belegger en elke maand komen de betalingen per project rond dezelfde datum binnen (dit hangt af van de geldlener, GVE stort direct door binnen 48 uur).

Het opstarten van projecten duurt in mijn beleving erg lang. Sommige projecten duurde het twee maanden na volstorten tot de lening tot stand kwam. Men kampt in mijn beleving met een fikse onderbezetting daar en reageren op emails doen ze bijna niet. Je zult dan ook moeten bellen als er iets is.

Toch ben ik erg tevreden, ik heb op dit moment een gemiddeld rendement op mijn portefeuille van 8,8%, uitgaande dat elke geldlener alles keurig afbetaald. Maar goed bij de bank krijg je 1,93% max op dit moment dus ermag ebst een keer wat fout gaan, dat calculeer ik in.

GVE staat onder toezicht van de AFM, hoewel dat niet alles zegt betekend dat wel dat men probeert een nette bedrijfsvoering te doen.

Mijn cijfer is een 8- wat ik aan ze zou geven.

Het is jammer dat er niet meer platformen zijn waar je tegen een rentevergoeding kan investeren. Meestal is het investeer x en krijg kadootje y (product van bedrijf). Als er een nieuw platform bij zou komen dan zou ik dat zeker uitproberen.

Maar GVE is dus zeker betrouwbaar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie. Zeker handig. En een optie voor in 2014.