Krijgen we nog een eindejaarsrally.......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan het toch zijn dat de hele wereldeconomie is gebaseerd op een systeem dat in feite niet meer is dan gebakken lucht en aan elkaar hangt van zoiets vaags als 'marktvertrouwen'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is nu beter voor de gezondheid beleggen met zoet (jam, appelstroop of chocoladehagel) of met hartig (kaas of worst)?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom vind je dat de prijzen voor al die beleggingsmogelijkheden gaan stijgen?
Hoe lang wil je de kaas en worst goed houden? Denk aan de kosten voor gekoelde opslag.
Overigens denk ik dat voor chocoladehagel geen notering op de wereldmarkt is te vinden omdat het meer een product is voor de Nederlandse markt, (en voor geemigreerde Nederlanders)