Als je nu je belasting aangifte heb gedaan, wanneer kun je het dan verwachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
;-)
rose
13 jaar geleden
Als je exact op 1 april aangifte hebt gedaan, krijg je de definitieve aanslag op 11 november...

Het beste antwoord

Als je voor 1 april aangifte hebt gedaan voor 1 juli.

Als je na 1 april aangifte hebt gedaan wordt geprobeerd om dat ook binnen 3 maanden te doen, maar dan krijg je een voorlopige aanslag. Ze moeten dan binnen 3 jaar met een definitieve komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En wacht je te lang met indienen en heb je geen uitstel gevraag dan kan je ook nog een boete krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb hem voor 1 april ingestuurd, denk rond 1 maart.
Gisteren heb ik de voorlopige aanslag / teruggaaf binnen gekregen. Het geld komt dan ook eerdaags.