Hoe bereken je de ouderschapsverlofkorting voor de belastingaangifte 2010?

Ik neem reeds vier jaar ouderschapsverlof op. Het betreft de laatste twee jaar 240 uur per jaar. De terugval in loon is moeilijk te berekenen omdat ik al zo lang verlof opneem. Bovendien stijgt mijn loon elk jaar ivm werkduur en leeftijd. Hoe bereken ik mijn terugval in loon? Of moet ik simpelweg 240*4,07 berekenen, zoals de belastingdienst dat aangeeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste,

Zelf geef je al antwoord op de vraag, de belastingdienst geeft aan dat je 240 x 4,07 moet berekenen. Zodoende dus dit ook aanhouden.

Grt