Hangt er vanaf wat je zelf bent, particulier of zzp-er. Als zzp-er ben je minstens €250,- kwijt als je alle gegevens netjes aanlevert; anders meer. En vaak doen ze dan je partner er gratis bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kosten kunnen per bedrijf verschillen, dus ligt het eraan waar je dit wilt laten doen. Als je een baan hebt, zou je dat aan je baas kunnen vragen of hij of 1 van zijn medewerkers die daar bekend mee is, even met je mee wil kijken. Het lijkt me (als je een goede baas hebt) dat hij daar geen geld voor vraagt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je belasting aangifte laten verzorgen door een boekhoudkantoor of belastingadviseur kost voor een particulier die alle benodigde papieren bij elkaar heeft tussen de € 50 en de €100.
ronron1212
12 jaar geleden
Bij groupon is het nu in de aanbieding. Niet de hoofdaanbieding, het staat aan de rechterkant in een lijst. Ik meen dat het van 90€ naar 20€ is. Kijk gauw.
En ben je lid van abvakabo dan doen ze het gratis voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fisbel
12 jaar geleden
Ook andere vakbonden (en ouderenbonden) als de abvakabo doen de aangifte gratis hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx, goede aanvulling!
Niet alle vakbonden doen het gratis hoor, weet nog dat het FNV destijds iets van 6 of 7 euro vroeg, voor de minima kan je aankloppen bij de gemeente die hebben sociale raadslieden in dienst die hierin hun weg weten maar ook evt. het voor je willen regelen. Zolang je er maar tijdig mee begintdan is het voor 1 april gedaan. Je mag tegenwoordig maar een maximaal aantal keren achter elkaar uitstel aanvragen(dacht 3x) hierna moet je het echt op tijd doen ander doen hun het voor je.

Zelf heb ik goede ervaringen met een kennis of student met kijk hierop die je een fles wijn geeft of een paar tientjes en die het dan voor je invult.