is 088 020 1701 een officieel telefoonnummer van Intrum Justitia?

Ik word sinds gisteren gebeld door 088 020 1701, op google geeft het aan dat het van Intrum Justitia komt, maar op hun website staat dit telefoonnummer niet.

Ook zou ik niet weten wat ik zou moeten betalen, heb het afgelopen half jaar niks besteld op internet en sta ook niet in de schulden.

Ik ben benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen of dat er meerdere mensen hier last van hebben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
heb je al eens opgenomen?
ronron1212
9 jaar geleden
Ik kan geen aansluiting op nummer vinden.

Het beste antwoord

0707116182 is het nr van itrem justitia. Bel anoniem terug en vraag eens wat algemene info. Je hebt zo door of het nep is of iets anders
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jep ga ik morgen doen!
Eerste wat ze zeggen is of ze met die en die persoon spreken en wat mijn geboortedatum is, voor de rest hoor ik niks.