Kan ik mijn btw aangifte van het eerste kwartaal opvragen?

Ik ben bij mijn eerste BTW aangifte (1e kwartaal 2013) vergeten een uittreksel te downloaden. Voor mijn persoonlijke overzicht wil ik dat uittreksel graag hebben. Kan ik deze nog opvragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9K

Antwoorden (1)

Kopieën van BTW-kwartaalopgaven worden net als kopieën van belastingaangiften op verzoek door de Belastingdienst verstrekt.
fisbel