Belasting opgaaf: in geval van uitkering, de jaaropgaaf: moet je bij inkomen het 'fiscaal loon' invullen of 'loon voor de Zvw'?

Fiscaal is bedrag waar u loonbelasting en premie volksverz moet betalen. Dit bedrag is niet grlijk aan totale bruto uitkering.
Loon voor Zvw: bedrag waarover u bijdrage Zvw betaalt.

Wat vul ik nu in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ff wachten tot 1 maart, dan heeft de belastingdienst alles al ingevuld, moet je alleen maar controleren of t klopt en evt extra aftrekposten opgeven...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil graag zelluf invullen... Of in elk geval gluren of ik een meevaller of tegenvaller heb.
Maar thx voor de datum, ik vroeg me idd ook af wanneer t er al in zou staan. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fiscaal bedrag. maar idd vanaf 1 maart worden al veel gegevens ingevuld.heb stiekem wel even berekent.Maar ik wacht ook mooi tot 1maart

Het beste antwoord

Fiscaal is een ander woord voor belasting. Dus het fiscaal of belastbaar inkomen invullen.
Dat is hoger dan loon zorgverzekeringswet (ZVW), omdat je een vergoeding krijgt voor de ingehouden premie ZVW. Dat is inkomen en daarover moet je belasting betalen. Daarom verhoogt die vergoeding het belastbaar loon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm. Ik dacht t al maar hoopte anders. Maar ja, je kunt t maar beter zeker weten, he!
Thx!