Onroerende zaken belasting invullen, huis verkocht op 14 jan 2010 wat moet ik invullen daarna

er is namelijk mogelijk
hoofdverblijf
bewoond door ander
onbewoond
geen woning
terrein.

Het huis is overgeschreven op 14 jan 2010, en ik krijg dus voor 1 tot 13 netjes hoofdverblijf.. en voor 14 jan tot eind van het jaar krijg ik automatisch onbewoond...

Klopt dit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat het niet op de internet site?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het huis verkocht op 14 januari of geleverd op 14 januari?
Waarom moet dit formulier worden ingevuld?

Het beste antwoord

Als het huis via de notaris is geleverd op 14 januari dan is de OZB van 14/1 -31/12 op de afrekening van de notaris aan de verkoper vergoed.
De verkoper betaalt de OZB over heel 2011 (peildatum 1/1/11) en krijgt het bedrag over de periode 14/1 -31/12 terug van de koper.