Hoeveel hou ik netto over van mijn vakantiebaan?

Ik ben 21 jaar, student en heb vanaf volgende week tot half augustus een vakantiebaan bij een schoonmaakbedrijf. Ik verdien volgens de CAO 7,96 per uur.
Ik verwacht tussen de 60 en 70 uur te werken in deze periode.
Ik heb héél internet afgezocht en ik kan werkelijkwaar niet vinden hoeveel ik van deze 7,96 per uur, netto krijg uitbetaald aan het eind van de maand.
Gaat me dus niet om hoeveel ik weer kan terugvragen, het gaat mij erom hoeveel ik zgn. 'handje contantje' eind augustus krijg.

Mijn werkgever heeft volgens mij geen heffingskorting aangevraagd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Als de werkgever de scholieren- en studentenregeling toepast d.w.z. rekening houdt met de heffingskorting is het netto loon gelijk aan het bruto loon.
fisbel
10 jaar geleden
fisbel
10 jaar geleden
Dan kan het netto loon berekend worden met de bruto-netto check. Zie: http://www.raet.nl/nl-nl/mediatheek/salaris-berekenen/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan je werkgever gewoon doen, jij moet gewoon een formuliertje invullen en je werkgever geeft dat door aan de loonadministratie. Hij hoeft dat niet 'aan te vragen'!