Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel hou ik netto over van mijn vakantiebaan?

Ik ben 21 jaar, student en heb vanaf volgende week tot half augustus een vakantiebaan bij een schoonmaakbedrijf. Ik verdien volgens de CAO 7,96 per uur.
Ik verwacht tussen de 60 en 70 uur te werken in deze periode.
Ik heb héél internet afgezocht en ik kan werkelijkwaar niet vinden hoeveel ik van deze 7,96 per uur, netto krijg uitbetaald aan het eind van de maand.
Gaat me dus niet om hoeveel ik weer kan terugvragen, het gaat mij erom hoeveel ik zgn. 'handje contantje' eind augustus krijg.

Mijn werkgever heeft volgens mij geen heffingskorting aangevraagd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als de werkgever de scholieren- en studentenregeling toepast d.w.z. rekening houdt met de heffingskorting is het netto loon gelijk aan het bruto loon.
(Lees meer...)
fisbel
10 jaar geleden
fisbel
10 jaar geleden
Dan kan het netto loon berekend worden met de bruto-netto check. Zie: http://www.raet.nl/nl-nl/mediatheek/salaris-berekenen/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan je werkgever gewoon doen, jij moet gewoon een formuliertje invullen en je werkgever geeft dat door aan de loonadministratie. Hij hoeft dat niet 'aan te vragen'!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding