Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de belasting teruggave berekenen voor 2011?

Ik wil weten of de belastingdienst niet teveel van mij ontvangt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Alle informatie zit in onderstaande links.

Betreft nu voornamelijk 2010. Over 2011 kan je alleen mbv een (negatieve) voorlopige aanslag een voorschot vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan even bellen met de belastingtelefoon en een formulier wijziging voorlopige aanslag aanvragen.
Het schijnt dat de voorlopige aanslag 2011 niet overal volgens de laatste info is gebeurd. De BD vraagt of we het zelf even willen nakijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Download het programma Voorlopige aanslag 2011 van de site van de Belastingdienst, start het op en vul alles in. Aan het eind van de berekening krijg je te zien of je naar verwachting zal moeten bijbetalen of terugkrijgen over 2011.

Je zit dan nog nergens aan vast, de Belastingdienst krijgt al die gegevens alleen te zien als je de voorlopig aanslag ook verstuurt met je DigiD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraag is mij niet helemaal duidelijk, doel je op de vooraftrek (voorlopige teruggaaf) 2011? Indien die te laag is moet je dat wijzigen. Met de belastingaangifte van 2011 wordt het uiteindelijk wel weer verrekend, maar dat is pas in 2012.
Voor alle programma's ga naar www.belastingdienst.nl'

Toegevoegd na 2 minuten:
SuzyQ gaf de juiste link al denk ik ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding