Kun je bij de Rabobank in Alphen aan den Rijn contant geld storten buiten kantoortijden?

Zit er een stortingsapparaat buiten het pand? Voor particulieren.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Bankieren
3.9K

Antwoorden (1)

Volgens https://www.rabobank.nl/lokale-bank/groene-hart-noord/vestigingen-openingstijden/ staat er een stortautomaat op het adres Stadhuisplein 2 in Alphen aan den Rijn, maar helaas alleen binnen. Ik heb ook een serie plaatsen in de omgeving opgezocht, maar overal staat een rood kruisje bij buiten. Dus nee, bij de Rabobank kun je niét buiten openingsuren geld storten.

Het filiaal op het Stadhuisplein is op maandag van 10-6 uur open, op dinsdag t/m donderdag van 9-6 uur, op vrijdag van 9-8 uur 's avonds en op zaterdag van 10-4 uur (dus toch ook wat openingsuren buiten kantoortijden).
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt. Helaas is dat jammer. Zal wel ivm plofkraken etc zijn dat zulke automaten niet meer buiten zijn.