leuk kado voor 25jarige trouwdag! Is vrijdag al.

Toegevoegd na 3 minuten:
moet gewoon een "ingepakt kadootje"zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je hebt tegenwoordig van die mooie doosjes met
overnachten voor 2, uitjes voor 2, sauna voor 2,
arrangement zus, arrangement zo.
Zo'n doosje met alle informatie en een voucher
zijn bijvoorbeeld te koop bij Free record-shop of
op internet (zie de bron).
Het doosje kun je als ingepakt kadootje geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

lucht ballon vaart?
Opnieuw een aanzoek doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een picknickmand met allerlei kleine en leuke kadootjes voor hem en haar,
13 jaar geleden
n nieuw peper en zout stel(die andere kan nu na 25 jaar echt niet meer).n beauty arrangement voor twee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een buitenlantaarn bij Blokker,zo eentje waar een kaars ik kan,doe er een fles champagne in en 2 champagneglazen.Je kunt er ook nog een felicitatiekaart bij doen.
Eventueel tegen breken kun je bij de slijter vragen om dat houtspul,dat leg je op de bodem van de lantaarn..
verpak het in doorzichtig folie,een mooie strik eraan en je hebt een heel leuk kado!