Hoe heb ik hele goeie oorbescherming om 1/1/2013 00:00?

Ik ben bang voor vuurwerk. Heeft iemand een goede tip voor goeie oorbescherming om 00:00 uur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Hier is het al de hele dag bezig, gestoord raak je van al dat geknal.... Begint het bij jullie echt pas na de jaarwisseling?
Powergen
11 jaar geleden
heerlijk juist al die knallen. /no sarcasme
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Binnen blijven is het beste, of was je dat al van plan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MrTomaat Dat was ik van plan ja. Nu gaat het wel, maar om 12 uur zijn natuurlijk de hardste knallen.

Antwoorden (2)

Na twaalven is het alleen maar geknal, daar ben je na 1 minuut aan gewend. De afgelopen dagen schrik je veel meer omdat er maar om de zoveel tijd geknal is.

Nu nog iets kopen gaat niet dus er is maar 1 goede methode: steek je vingers in je oren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hè je hebt gelijk! Mijn oorbedekking: oordopjes, muziekoordopjes en een goeie koptelefoon + de muziek op tv op het hardst. Dus ik hoor niet veel.
Oordoppen. Bijvoorbeeld herriestoppers. Of een koptelefoon met muziek waar je van geniet.