het bordje omdraaien naar "gesloten". lekker rustig. ik weet niet of je baas er blij mee is, maargoed dat hoort erbij he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel je collega's dat er aanstaande donderdag opnames gemaakt worden voor een tv programma. .. (ik weet niet wat voor winkel het is, kies een toepasselijk programma) En kijk hoe 'opgedirkt' ze op komen dagen. ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Advertentie plaatsen met : Gratis af te halen......
Natuurlijk een artikel wat niet in jullie assortiment zit.
14 jaar geleden
moet een 2euro munt pakke,, en dan met 10-secondelijm aan de grond plakken waar veel mense langs kome... je laat ze echt zoeken hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha dat is een superidee xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer je het uit?
Verzin een feestige gelegenheid waardoor jij wat trakteert, geef cake, zeg na het eten dat je per ongeluk de verkeerde cake hebt meegenomen van huis en dat dit de spacecake is en moet je zien hoe veel mensen zich plotseling een beetje high gaan voelen. Altijd grappig om ze daarna weer uit die illusie te halen. Kan ook met alcohol natuurlijk.