Staat het gierig als je kerstkaarten verstuurd die je zelf gratis hebt gekregen van een goed doel?

Ik heb nog een stapeltje kerstkaarten liggen met op de achterkant het logo van een goed doel. Het zijn wel aardige kaarten maar niet zo mooi als de kerstkaarten die je in de winkel koopt...

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zelf doe veel vrijwilligers werk, en waardeer het enorm als ik zie dat er toch nog mensen zijn die een goed doel hebben gesteund dmv het kopen van kaartjes. De kaartjes die je hebt zijn zelfs duurder dan bv de kaartjes die je bij de action of kruidvat kan kopen. Dus hoezo gierig? Nee hoor, ik zou ze gewoon versturen met een goed gevoel! Diervriendelijke feestdagen en een goede jaarwisseling!!! Met vriendelijke groet, DELAFE.

Beste, Uw vraag is eigenlijk meer een meningsvraag. Dit omdat elk persoon het ander ziet wat betreft het feit of het gierig is. Maar, zelf denk ik dat het wel gierig is. Maar aan de andere kant, diegene die je het stuurt zal het wel snappen als je ze gebruik, bedoel, een kerstkaart is een kerstkaart en mensen die gaan zeiken/zeuren of het geld kost, zijn nou niet echt zo iets waard. Bedoel, t gaat om het feit dat je hem geeft, niet om het geld.

Kerstkaarten sturen is al commercieel genoeg. dat de kerstkaarten een gift zijn van een goed doel die je steunt maakt jou kaart juist waardevoller dan die hallmark kaart uit de winkel. Als de ontvanger de prijs van het kaartje belangrijker vind dan het gebaar zijn ze sowieso geen kaartje waard.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100