Gaat dit jaar de landelijke Sinterklaasintocht nog door?

maar ik bedoel dat er ook mensen mogen kijken Ik bedoel dus of het dan niet meer zo wordt zoals vorig jaar

2 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Ja hoor, op zaterdag 13 november 2021 zal de landelijke inkomst van Sinterklaas live op televisie worden uitgezonden.
2 jaar geleden
mies1
2 jaar geleden
maar ik bedoel dat er ook mensen mogen kijken Ik bedoel dus of het dan niet meer zo wordt zoals vorig jaar
Amadea
2 jaar geleden
Het zal van de dan geldende coronaregels afhangen hoe het er precies uit gaat zien. Maar er zal zeker publiek bij aanwezig mogen zijn, want buiten mag nu al veel meer dan vorig jaar.