wie hebben allemaal sinterklaas gespeeld tijdens de intochten?

door de jaren heen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Degene die het 't langste heeft gedaan is Bram van der Vlugt. Verder waren het Jan Gajentaan en Adrie van Oorschot. Zie de bron voor een lijst op jaartal.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vele ooms!

Kom er maar eens achter,luister en zie maar:

http://wn.com/Toon_Hermans__Snieklaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euhm Sinterklaas is gewoon Sinterklaas.

Die man is nu 1000 jaar oud ofzo en doet alsnog ieder jaar een intocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens. Hoezo wie speelt Sinterklaas, het lijkt wel alsof jullie stellen dat Sinterklaas niet echt bestaat?