Hoe maak je een "vieze surprise"? (zie uitleg!)

Mijn zoon wil graag voor zijn tante graag een "vieze surprise" maken waar zij met haar handen in moet. Het idee is een doos met daarin een plastic zak met een soort geleiachtige substantie waar het kadootje in verstopt zit. Het moet echt vies aanvoelen. Waarmee kan ik water zo verdikken dat er een gelei-achtige substantie ontstaat? Een soort gelatinepudding....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
29.9K

Het beste antwoord

Wat ook heel vies aanvoelt, zeker als je niet weet waar je je je handen insteekt, gladde glibberige spaghetti!
Ik heb dat een keer gedaan met een surprise, heel veel spaghetti gekookt(na het koken nog flink wat olijfolie erover heen gedaan) in een plastic zak in een doos gedaan, daar het kadootje tussen gestopt, 2 gaten boven in de doos gemaakt waar de handen doorheen gestoken moesten worden......groot succes, veel plezier met het maken van de surprise!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+klopt
met peperkoek en water een drol maken

Toegevoegd na 1 minuut:
Je pakt een of 2 peperkoeken en doet ze in een kom met water. En daarna kneed je de peperkoeken en probeer het in een drollen vorm te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ontbijt koek met veel water, brood en aarde mengen dat voelt echt vies aan.....je kan er (even) van te voren nog een stinkbom van de feestwinkel door heen gooien om t echt compleet te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cadeautje in een plastic zak doen in een leeg conservenblik en dan volgieten met stroop. Afdichten met gestold vet. Succes! :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behangplaksel lijkt me heel geschikt voor jouw idee. Op het doosje van de behangplaksel (waarschijnlijk poeder) is vast te lezen hoe je deze moet maken.

Veel plezier!
13 jaar geleden
ik hebdit vroeger voor mijn vriendingedaan
een doos met daarin plastic zak natuurlijk en drilpudding met zand gemaakt waar kado's in zaten.
en natuurlijk wel de buitenkant van de doos mooi maken he! :)
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om het extra te vies te maken kan je er ook een zak wattenbolletjes doorheen roeren, schenkstroop en groene zeep zijn ook fijne vieze en onschadelijke ingrediënten.

Misschien iets om het nog wat brokjes te geven, ongekookte vermicelli fantasie, je weet wel lettertje, Sponsbobjes, dat soort grut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ondbijt koek flink prakken, een dikke kloder pindakaas er op en flink door prakken en met cola de gewenste dikte maake:)
je kan er ook rozijnen er door als wat extra:)

het ziet er uit als een hoop stront maar het is nog eetbaar ook:) ( ik vond het vroeger zelfs lekker xD )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder vulde eens een oude suède handschoen met modder en bond hem dicht. Wij moesten dat ding op een verjaardagsfeest onder de tafel aan elkaar doorgeven zonder te mogen kijken wat het was. Het voelde bijzonder vies aan, dus lachen en gillen. Ook leuk voor een surprise als zij dat ding ongezien in een doos moet voelen.
13 jaar geleden
neem een doos en vul die met stroop en watten of wat ook leuk is rauwe eieren erin lachen!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Die maak je door de reep ontbijtkoek, een paar flinke eetlepels pindakaas en een scheutje appelsap te kneden. Doe dit wel op het laatste moment, anders gaat de drol nog rotten. Leg de drol in de emmer en klaar is je vieze surprise! Wie wilt uitpakken, kan ook de emmer volgooien met gele gelatine of slijm