Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn kerstboom heeft een groot kaal stuk aan de bovenkant. Hoe kan ik dit verwijderen?

Ik heb geen zaag en met een mes of schaar kan ik dit niet verwijderen. daar heb ik geen kracht voor. Iemand een tip? Overigens, ik heb de boom niet zelf uitgezocht.

een uur geleden
in: Kerst
TurfGraver
een uur geleden
Broodmes? Als je die wel hebt natuurlijk.
Pieterke
een uur geleden
Heb ik niet helaas!
Antoni
een uur geleden
@Pieterke, toch maar even aan de buren, familie of een kennis vragen of ze willen helpen met hun gereedschap! Lijkt mij het handigst!
Amadea
een uur geleden
Met een snoeischaar voor de tuin lukt het vast wel. Ik ben niet heel sterk maar sta er versteld van wat ik daar allemaal mee geknipt krijg....
Als je die niet hebt is deze misschien wel te leen van een buur of vriend(in)?
Pieterke
een uur geleden
Bedankt voor de tips maar mijn handige buren zijn er niet zo vaak, vandaar hier mijn vraag.
crispy
41 minuten geleden
Als je geen passend gereedschap en geen behulpzame buren tot je beschikking hebt, is mijn advies om het kale stuk dan maar te versieren, met lint in de kleuren van je andere kerstversiering of zo.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing