Hoezo is je snot zoet???

Ik heb de heerlijke gewoonte om de snotjes uit m'n neus op te eten. En zat net te denken waarom ze eigenlijk zo lekker zoet zijn :D

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

http://www.goeievraag.nl/vraag/smaakt-snot-zoet-zout.94328 Kijk hier maar eens, dan weet je het.

dan is dat toch alleen bij jou.. een opgedroogd bulletje smaakt vast niet zoet.. eerder bitter.. want slijm smaakt ook bitter..

Eet ook eens uit de neus van een ander. Waarschijnlijk is het alleen bij jouw zoet.

ik weet niet welke bacterie jij in je neus krijgt maar zoete bacterie heb ik nooit van gehoord weet je wel zeker dat het zoet is? of stop je er geregeld een tijdje lolly in je neus waardoor je daarna je snotjes gaat eten...

Ik heb er geen ervaring mee, maarjij maakt er kennelijk een feestje van, dus: eet ze vanavond! Toegevoegd na 1 uur: Misschien heb je wel suikerziekte, ik zou maar eens bloed laten prikken......

Zoet? Wat snuif jij dan voordat je die rommel uit je neus baggert? Ik heb al ruim 45 jaar ervaring in het verorberen van glibberige, geel/groene, slijmerige bullebakken, maar er was er nooit eentje bij die zoet was. Misschien dat iedereen zijn eigen smaakje aanmaakt, maar zoet, dat kan ik me niet voorstellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100