Hoezo is je snot zoet???

Ik heb de heerlijke gewoonte om de snotjes uit m'n neus op te eten. En zat net te denken waarom ze eigenlijk zo lekker zoet zijn :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
fremar
13 jaar geleden
de gezouten versie al eens geprobeerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Fremar LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gadverdamme ik zit weer te kokhalzen maar dat komt omdat ik een snotfobie heb me vriend is het gewend ik kan er alleen niet aan wennen als hij zijn neus snuit naast mij enzo of als iemand niest en er gaat wat heerlijks mee naar buiten vliegen sta ik als eerst te kotsen op de wc Haha
dus mijn idee stop met snotjes eten bah! :D

Het beste antwoord

http://www.goeievraag.nl/vraag/smaakt-snot-zoet-zout.94328

Kijk hier maar eens, dan weet je het.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.

Andere antwoorden (5)

dan is dat toch alleen bij jou..
een opgedroogd bulletje smaakt vast niet zoet.. eerder bitter..
want slijm smaakt ook bitter..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eet ook eens uit de neus van een ander. Waarschijnlijk is het alleen bij jouw zoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL. + (tevens YAK)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
ik weet niet welke bacterie jij in je neus krijgt maar zoete bacterie heb ik nooit van gehoord weet je wel zeker dat het zoet is? of stop je er geregeld een tijdje lolly in je neus waardoor je daarna je snotjes gaat eten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maarjij maakt er kennelijk een feestje van, dus: eet ze vanavond!

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien heb je wel suikerziekte, ik zou maar eens bloed laten prikken......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoet? Wat snuif jij dan voordat je die rommel uit je neus baggert?
Ik heb al ruim 45 jaar ervaring in het verorberen van glibberige, geel/groene, slijmerige bullebakken, maar er was er nooit eentje bij die zoet was. Misschien dat iedereen zijn eigen smaakje aanmaakt, maar zoet, dat kan ik me niet voorstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
viespeuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieder zo zijn eigen smaakjes. Ik vind bloemkool smerig... :)))