Wat is de beste dorstlesser na water?

Ik vind water niet lekker. Er zit geen smaak aan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Melk Dit is zelfs beter als water.

Bronnen:
http://www.50plusplein.nl/hhp_article_show...

Je kan (blijft lekker goedkoop) aan bv 1.5 liter water een heel klein beetje (natuurlijke) siroop toevoegen, zodat je NET wel een smaakje proeft, of als je liever zachtzuur lust wat druppels verse citroen. Verder is (karne)melk een prima dorstlesser, maar ook een grote pot groene thee kan de dorst goed lessen. En als je dit lust kan je ook een grote watermeloen gaan leeglepelen :)

Thee (zonder suker)

Met een beetje aanmaaklimonade smaakt het al een stuk beter.

thee

Spa water, met een smaak.

Appelsap (evt gemengd met water) ice tea en warme dranken gewone thee evt met wat honing ipv suiker.

Isotonische drankjes. Ze lessen de dorst nog beter als gewoon water. De toevoegingen hierin worden vrijwel direct opgenomen in het lichaam. Je kan drinklare oplossingen kopen (bijv. Isotone of Aquarius) maar ook een blik poeder: 1a2 maatschepjes bij water toevoegen en klaar.

Bier is ook een hele goede dorstlesser!!

Ice thee vind ik het lekkerst, en goed voor de dorst.

Water met een druppeltje citroen... Dat maakt het yinne water yanger...

Waterijsjes, je doet er veel langer over om het water tot je te nemen, waardoor het dortstgevoel minder aanwezig zal zijn.

In warme streken drinken ze overal thee. Zonder suiker helpt dat het best tegen de dorst.

Ik zit ook met dat probleem en die mierzoete limonade lust ik ook niet. Ik wissel het drinken van koolzuurhoudend water vaak af met het drinken van Rivella.

Thee

Groene thee met enkele druppels citroensap, of echte muntthee. Ook koud goed te drinken!

thee thee met citroen of: probeer eens wat smaakjesthee, of kruidenthee... smaken te kust en te keur

Thee je moet de thee wel eerst laten afkoelen .

aquarius blauw!

na water is de beste dorstlesser cola-zero. En vooral koud drinken.

gewone ijsblokjes, dat kreeg ik tijdens de dialyse, want dan mag je bijna niet drinken 1liter per 24.00 uur [ en een appel is al 150 ml dus] heeeeel erg moeilijk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100