Melk
Dit is zelfs beter als water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thee (zonder suker)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een beetje aanmaaklimonade smaakt het al een stuk beter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spa water, met een smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Appelsap (evt gemengd met water) ice tea en warme dranken gewone thee evt met wat honing ipv suiker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Isotonische drankjes. Ze lessen de dorst nog beter als gewoon water. De toevoegingen hierin worden vrijwel direct opgenomen in het lichaam. Je kan drinklare oplossingen kopen (bijv. Isotone of Aquarius) maar ook een blik poeder: 1a2 maatschepjes bij water toevoegen en klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bier is ook een hele goede dorstlesser!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ice thee vind ik het lekkerst, en goed voor de dorst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Water met een druppeltje citroen... Dat maakt het yinne water yanger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd werkt citroen erg goed tegen dorst vroeger dronk ik altijd Courcy citron en dat werkte zelfs beter dan water tegen erge dorst.
AWM
14 jaar geleden
NA WATER stond er in de vraag. En jij zegt iets met 99.99% water. Great.
Waterijsjes, je doet er veel langer over om het water tot je te nemen, waardoor het dortstgevoel minder aanwezig zal zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In warme streken drinken ze overal thee. Zonder suiker helpt dat het best tegen de dorst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit ook met dat probleem en die mierzoete limonade lust ik ook niet. Ik wissel het drinken van koolzuurhoudend water vaak af met het drinken van Rivella.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groene thee met enkele druppels citroensap, of echte muntthee. Ook koud goed te drinken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thee
thee met citroen
of: probeer eens wat smaakjesthee, of kruidenthee...
smaken te kust en te keur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thee je moet de thee wel eerst laten afkoelen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aquarius blauw!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na water is de beste dorstlesser cola-zero. En vooral koud drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewone ijsblokjes, dat kreeg ik tijdens de dialyse, want dan mag je bijna niet drinken 1liter per 24.00 uur [ en een appel is al 150 ml dus] heeeeel erg moeilijk