hoe maak ik een sarah [50] van groente

is sommige dele van het land word wel eens een sarah van verschillende groente gemaakt
heeft iemand een foto of een beschrijving hoe dit moet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Niet te lang van te voren maken in ieder geval, anders gaat de boel rotten. Je kan een basis maken van papiermache, wel een dikke laag, en dan satestokken erin steken en daar groente aan vast. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien als basis een grote brede pompoen en daarop een spitskool als bovenlichaam. Je kunt dit vastzetten door een gat in het midden van de pompoen te maken en hierin een stokje te steken die je er een stuk bovenuit te laten steken. Door een gat in de onderkant van de spitskoolte maken steek je die op het stuk stok dat uit de pompoen steekt. de punt van de spitskool wordt nu de nek en daar weer bovenop steek je een bloemkool. Dit is het hoofd. De ogen zijn kerstomaten, de neus een woteltje of ook een kerstomaatje, de mond een puntpaprika, de haren bosjes peterselie. de borsten 2 mandarijnen, de armen 2 komkommers of bananen. Een rokje van witlofblaadjes of dit is een kraagje. Lange preibladeren kunnen als rokje dienen. Je kunt alles vaststeken met doorgebroken sateh prikkes of krammen uit een tuincentrum.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik denk dat sateh prikkers te dun zijn om het lichaam stabiel aan elkaar te steken. Je moet hiervoor een dikker stokje nemen en er een puntje aan snijden.
amc
13 jaar geleden
http://riaknoefmann.punt.nl/?gr=786978
Naar beneden scrollen.
Ik hoop dat het je kan helpen.
Succes.