Mijn vrieskast deur zat onder de opgedroogde vanille ijs, is dit schadelijk voor de gezondheid ?

Zit er al een week.
Ben vorige week een beetje los gegaan met ijs en ben vergeten het af te doen.

Toegevoegd na 29 minuten:
Het zit aan de buitenkant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zolang iets bevroren is kan het geen kwaad. Bovendien zit het op de deur, en naar mijn mening bewaar je daar geen voedsel in. Wat dacht je van ontdooien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang jouw deur eronder zit, kan he tniet kwaad.
Het enige wat er kan gebeuren is dat er schimmels op komen, die zijn dan wel weer schadelijk en het gaat stinken.
FF sopje maken en schoonmaken maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zich niet. het ziet er vooral niet te fris uit. En als je het maanden laat zitten wordt het wel een potentiele brond van bacterien. Maar omdat het de vrieskast is, moet je zeer lang wachten voor het echt risico's met zich mee brengt.

Met netste is om even met een warm sopje de deur af te nemen