Kant en klare maaltijden: alles is te koop, zelfs culinaire babyhapjes, maar waarom zie ik nooit ergens kant en klare chili con carne?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik denk dat je dan niet in de juiste supermarkten komt.
Het is wel degelijk te koop als kant en klare maaltijd.

Daily chef Mexicaanse Chili con carne
bak 450 gram
prijs per kilo 5,53
van 2,99 voor

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook bij Lidl;

aanbieding Chili Con Carne 1kg
met o.a. kaas, gehakt en echte chilibonen inhoud: 1 kg
Deze aanbieding was geldig van 04-10-2010 tot en met 10-10-2010
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

die heeft de aldi soms.
is zon inkooptip.
komt eens in de zoveel tijd voor en zit in een blik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de grote ah winkeks verkopen die geregeld en van struijk hebben ze het in blik geloof ik. .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het graag eet waarom maak je het dan niet gewoon zelf een grote ketel en dan porties invriezen dan heb je het kant en klaar in voorraad.
Je kunt er ook lege potten van hak mee vullen dan heb je het kant en klaar in je eigen koelkast. Doe het er heet in en draai deksel erop als je klik hoort zit hij vast en kun je het lang bewaren.
Recept runder gehakt prij paprika (stoplicht aldy) een aantal blikken kidneyboontjes tomatenpuree maggie blokken en chilipeper. Olie het is zoo simpel. En lekker met turks brood of rijst serveertip perzikken.
Snijd de groente net zo groot als de bonen.
Bak het gehakt met de uit rul in olie.
Voeg tomatenpuree en daarna de groentes toe .
maggiblokje bonen en chilipeper naar smaak.
Geen kant en klaar product kan hier tegenop.