je bedoelt een "platvink" bij de v en d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bij een legerdumpzaak!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een platte veldfles is een heupflacon of heupfles. Idee daarvan is dat er sterke drank naar keuze in kan en dat je daar iets minder van nodig hebt dan een hele veldfles. Googlen op heupflacon levert prima shoplinks op. Wordt nog veel als relatiegeschenk weggeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een zwerfsport winkel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of op een westernmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zo'n ding wel eens bij een slijter gekocht toen ik een cadeautje voor iemand kocht. Zal misschien niet in het standaardassortiment zitten, maar soms kom je ze nog tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon verkrijgbaar bij de slijter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er al eens een bij Ikea gekocht!!