Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar smaakt een blik honden voer naar?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als iemand niet weet dat het hondenvoer is, zal het dan gewoon "lekker" zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kimath
15 jaar geleden
ik zeg: probeer het eens en laat het ons weten ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb zelf geen hond:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een hond kan voor niet vertellen wat voor smaak het is. Dus je zult het toch zelf moeten gaan proeven. Laat ons nu niet het proefkonijn zijn, want dat willen we helemaal niet. We zijn geen honden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
yorick97: dan koop je gewoon zo'n heel klein blikje voor een kleine hond, dat kun je makkelijk zelf opeten.
Wij wachten in spanning af!
(Ik had laatst wel een link van iemand die kattenvoer uitgeprobeerd had... Kan 'm nu even niet meer vinden, maar erg enthousiast was ie niet.)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het smaakt vaak naar gekookt vlees uit blik, ietsje anders dan corned beef, maar dan voelt het wat stroef aan je tanden, en ook erg vet. Een beetje vieze nasmaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

verschilt per blik :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van buiten naar papier. Dan een harde tin-achtige smaak die door je tandvlees snijd. Vervolgens een zacht-cremige vlees substantie met gelei elke lekker gekruid is.

Tip: Eet niet het hele blik, maar eet vooral de inhoud!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
daar kom je maar op een manier achter.. open een blik, en neem moed en een vork en eet smakelijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon even een beetje proefen, dat kan geen kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt een beetje op corned beef maar dan wat kruidiger en vetter. Je moet wel hondenvoer van redelijke kwaliteit nemen. Dat goedkope spul is vooral orgaanvlees.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Net geproefd?:) Plusje aan iedereen trouwens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jaren terug eens gedaan. Ik had toen iets gelezen over arme mensen die honden voer aten. De producenten van honden voer schijnen daar zelfs rekening mee te houden.
Het schijnt lekker te zijn! In Amerika schijnen armen mensen het ook gewoon te eten. Het enigste wat ik met zekerheid kan zeggen dat het eetbaar is en dat je er niet ziek van wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zou zeggen probeer het uit;)
probeer het uit bij iemand geef hem een schaaltje hondenver en vraag wat hij er van vind;) (niet er bij zeggen dat het hondenvoer is he)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het persoonlijk (net als kattenvoer) erg goor ruiken, maar als ik zie hoe mijn katten op natvoer reageren dan besef ik weer: ik ben geen kat, zij wel, zij smullen ervan.
Maar ongetwijfeld kun je de boel nog een beetje extra kruiden en het zo prima opdienen, het is het idee dat het vies maakt.
Mocht je het iemand voorzetten en daarna zeggen wat z/hij te eten heeft gehad, dan raad ik je wel aan voorlopig even niet die ander voor jou te laten koken ;p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op mijn vrijgezellenavond kreeg ik kattenvoer te eten, ik wist niet wat het was, maar wel dat het enorm smerig was.
Ik neem aan dat hondenvoer net zo smerig is :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neu hoor, geen zout en smaakt naar lijm en dooie onderdelen van andere beesten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
naar hondenvoer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je een echte hondenliefhebber bent proef je uiteraard wat voer voordat je het je hond geeft! Je wil je hond toch niet een maaltijd voorschotelen welke niet smaakt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing