De inhoud van de beker? 0,3L 0,5L en 0,7L.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mc. Donalds neemt zijn eigen vruchtensiroop af bij een leverancier en alleen deze weet de juiste samenstelling.
Dan heeft mc Donalds een 'shakemix',die iets anders is dan gewone melk. Hij is iets romiger. Dit wordt samengevoegd zodra de shakemix de vriezerkamer van de machine verlaat, door de container waar de siroop in zit
nder druk te zetten. Zo kunnen ze zo`n 40-50 liter uit zo'n zak mix halen.
amc