+ "What Is the Income of a Food Taster "
http://www.ehow.com/about_6394676_income-food-taster_.html
taster is het goede antwoord hierop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan Google vertaler helemaal niks mee, want het is natuurlijk uiteindelijk een uitgestorven beroep. Maar een beetje zoeken levert nog wel het juiste resultaat op : de voorproever voor bijvoorbeeld een koning of hoogwaardigheidsbekleder heette de praegustator of, in moderne spelling, pregustator.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is trouwens nog niet helemaal uitgestorven bij DE hebben ze nog iemand in dienst die de kwaliteit/smaak van koffie test. Was laatst nog op tv. Voor de rest een prima uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, ja, en wijnproevers, en proevers in zo ongeveer de hele voedselindustrie trouwens. T|och is dat net weer een beetje ander beroep dan een pregustator. Die zijn er trouwens ook nog wel hoor, zij het zelfzaam. De Amerikaanse presidenten schijnen er nog wel eens gebruik van te maken bijvoorbeeld.
A pre-taster.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Before-taster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Food taster, da's de beste vertaling.